Голосування завершилося. Дякуємо за вашу участь!

Всього 518 голосів
0

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

КОРОТКИЙ ОПИС ПРОЄКТУ

Сучасна молодь потребує сучасних методів навчання, тому ми прагнемо, щоб діти розвивалися, щоб вивчали цікаві програми  тамали можливість творчо себе реалізовувати. Виникло бажання створити умови в навчальному закладі,у яких вихованці хотіли б творити, розвиватися, самореалізовуватись. Нашу школу можна й справді вважати сучасною: досвідчені та вмотивовані педагоги, які використовують новітні методики навчання, мають комп’ютеризовані навчальні кабінети, покриття WI-FIпо всій школі. А нещодавно було прийнято рішення створити на базі Краматорської ЗОШ №3 освітню технолабораторію, ресурсами якої могли б користуватися не тільки учні, а йучителі. Вважаємо, що спільними зусиллями ми зможемо реалізувати цей проєкт.

АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЄКТУ

Організація сприятливих умов у ЗОШ №3 – це заохочення до співпраці та перетворення школи на осередок технічної творчості, який хочеться відвідувати із задоволенням. Рік тому в навчальному закладі було реалізовано проєкт для учнів гуртка робототехніки. У результаті спільних зусиль учнів, учителів, батьківської громади та залучення іншої спонсорської допомоги шкільний кабінет, де проводяться заняття, було обладнано новим сучасним мультимедійним комплексом, придбано додаткове устаткування для створення робототехнічних пристроїв. Досвід нашої роботи потребує все частіше вихованцям звертатися до 3D проєктування для участі у різних змаганнях чи підготовки демонстраційних моделей. Учні вже мріють, як це можна реалізувати за допомогою доволі сучасного пристою – 3D принтера, а якщоцебуде лабораторно-освітній комплекс, то мрії здійсняться не лише вучнів, але й у вчителів.

МЕТА І ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ

Суть проекту – надати дітям можливість творити, адже це крок до реалізації їх особистості, їх таланту; створити умови для учнів, де вони могли б реалізовувати свої творчі здібності. 3D-лабораторія, як показали попередні екскурсії до подібних організацій, зацікавлює підлітків сучасними можливостями створювати найдивовижніші предмети: чи то унікальний брелок для ключів, чи то протез кінцівок людини, який використовують у медицині. Навіть сама підготовка до створення проєкту збуджує інтерес вихованців до досліджень у таких науках, як фізика, біологія, математика. Це стимул до вивченняшкільних предметів, крім того, заохочення ще з більшою цікавістю відвідувати школу.

ПЕРСПЕКТИВИ

Деякі учні нашої школи мріють стати дизайнерами та працювати з 3D -моделями. Можна лише уявити, яке виникне захоплення, коли створену комп’ютерну тривимірну модель можна буде надрукувати. Вихованці зможуть досліджувати, аналізувати недоліки, модернізувати свої вироби для того, щоб вони стали дійсно готовим продуктом.

Виготовлені моделі будуть використовуватися під час уроків (об’ємні фігури на уроках математики, моделі внутрішніх органів живих істот на уроках біології, моделі атомів та молекул на уроках хімії та фізики), виготовлення заохочувальних призів для різних шкільних конкурсів та змагань.