Голосування завершилося. Дякуємо за вашу участь!

Всього 6649 голосів
0

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

МЕТА І ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ
Створення в рекреації Херсонської гімназії №3 інтерактивного простору для спілкування, емоційного розвантаження, творчості. Організація спільного відпочинку учнів, учителів, батьків в рамках освітнього процесу, позашкілля та інших ініціатив.

КОРОТКИЙ ОПИС ПРОЄКТУ
Створити у рекреації площею 100 кв.м дві зони: спокійну – для розумового та емоційного відпочинку та ігрову – для активних ігор і ефективного переключення з одного виду діяльності на інший. Для комфортного відпочинку і спілкування необхідні зручні сучасні меблі (кольорові дивани-банкетки 5шт., ігрові столи з пуфами, кількістю3/6шт тощо) психологічному розслабленню сприятимуть зелені куточки. Відпочинок відрозумової праці – фізична активність, в тому числі ігри в настільний футбол (1 шт.) або теніс (3 столи), килимок-пазли для відпочинку. Стіни рекреації добре підходять для демонстрації учнівських робіт, які буде цікаво розглядати і гімназистам, і гостям. Саме тому ми пропонуємо проєкт, який перетворить звичайну шкільну рекреацію на місце активного відпочинку, цікавого та пізнавального дозвілля для дітей різних вікових груп (5–11 класів). Даний проєкт сприятиме ментальному та фізичному здоров’ю школярів у закладі освіти.

АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЄКТУ
Шкільна перерва є не менш важливою ланкою освітнього процесу, ніж урок. Від того, наскільки глибоко діти зможуть переключитися з освітньої діяльності на іншу – динамічну, ігрову, залежить зняття фізичного і розумового навантаження, підвищення емоційного тонусу організму, збереження працездатності дитини на уроках і здоров’яв цілому. В освітньому закладі навчаються 198 учнів 5-6 класів і 384 учні 7-11 класів. За нашими спостереженнями протягом трьох років під час перерв були травмовані 5 учнів саме 5-6 класів, які потребували медичної допомоги. 50% учнів для емоційного розвантаження після уроку порушують правила безпечної поведінки, наражаючи себе на травматизм. Вирішенням даної проблеми є перетворення коридорів та рекреацій у такий простір, який допомагав би учням відпочивати від уроків і переключатися з одного виду діяльності на інший.

ПЕРСПЕКТИВИ
Створення сучасної рекреаційної зони у гімназії суттєво вплине на емоційний стан учнів. Розширить можливості фізичного та духовного розвитку дітей з особливими освітніми потребами та учнів, які знаходяться у складних життєвих умовах. Надасть змогу проводити багато заходів, що сприятимуть підвищенню іміджу освітнього закладу.Допоможе учням відпочивати від уроків і переключатися з одного виду діяльності на іншу.