Голосування завершилося. Дякуємо за вашу участь!

Всього 954 голосів
0

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

В рамках проєкту «Разом крок за кроком» буде створено інклюзивно-ресурсний простір – ресурсна кімната в ЗЗСО №11 м. Краматорська для дітей з особливими освітніми потребами задля підвищення їхніх адаптивних можливостей до подальшої якісної освіти і самореалізації у шкільній спільноті

Команда проекту

  • Шакалова Уляна Олександрівна, завідувачка бібліотеки ЗЗСО №11, +38(099)1752334
  • Добра Марина, вчителька початкових класів ЗЗСО№11, яка набирає цього річ 1 клас, +38(095)3846477
  • Богдасарова Оксана, вчителька англійської мови ЗЗСО№11, мати дитини з особливими освітніми потребами, +38(066)3134841
  • Мартіянова Світлана, асистент вчителя, бабуся дитини з особливими освітніми потребами, +38(066)1739444

Заплановані заходи проекту

  1. Подати заявку до міськради на відкриття інклюзивного класу – зроблено
  2. Відремонтувати приміщення ресурсної кімнати 1988 грн. – зроблено
  3. Закупити меблі для ресурсної кімнати (Управління освіти) 19800 грн. – (Період закупівлі 01.06.2020 р. – 01.08.2020 р.)
    Меблі для ресурсної кімнати
    – Диван 7000 грн.
    – Стіл 6300 грн.
    – Тумба для контейнерів 3600 грн.
    – Сенсорна коробка 2900 грн.
  4. Взяти участі в конкурсі проектів – зроблено
  5. Агітувати за проєкт на етапі голосування – планується
  6. Перемогти у конкурсі проектів і одержати необхідні кошти для закупівлі дидактичних матеріалів для ресурсної кімнати – планується
    Дидактичні матеріали для ресурсної кімнати
    – Набір шпилькових дощечок «Експрес скульптор» 1375 грн.
    – Набір сенсорних блоків 2903 грн.
    – М’які модулі «Сенсорна міні кімната» 16230 грн.
    – Набір сенсорних мішечків 1500 грн.
    – Килимок з фігурками 5100 грн.
    – Набір Фребеля 12141 грн.
    – Сенсорна сумка 2900 грн.
    – Інтерактивний глобус 2600 грн.
  7. Пройти курси підвищення кваліфікації з інклюзивного навчання – 13950 грн. (внесок державного та місцевих бюджетів) – планується
  8. Проводити навчально-виховні та корекційно-розвивальні заняття в ресурсній кімнаті (вчителя, помічник вчителя, практичний психолог, бібліотекар) – планується
  9. Презентувати реалізований проєкт із залученням педагогічного колективу, учнів та їх батьків – планується

Партнери проекту

  • Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти: підвищення кваліфікації вчителів по інклюзивному навчанню, консультаційний супровід.
  • Управління освіти: відкриття інклюзивного класу, закупівля меблі для інклюзивного освітнього середовища.
  • Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 11 Краматорської міської ради Донецької області: надання приміщення, офісної техніки, доступу до Інтернету.
  • UNISEF- міжнародна організація: створення доступного входу/виходу до школи (пандус), обладнання туалетних кімнат для мало мобільних дітей.

Зверніть увагу!!!
«Освіта дітей з особливими потребами є однією з основних завдань для країни.
Ми зобов’язані дати можливість кожній дитині, незалежно від її потреб й інших обставин,
повністю реалізувати свій потенціал, приносити користь суспільству і стати повноцінним його членом»
Девід Бланкет

За офіційними даними департаменту медичної статистики Міністерства охорони здоров’я України в нашій державі 135 773 тис. дітей мають порушення психофізичного розвитку, 3% з них мають можливість відвідувати школу.

Більшість дітей з особливими освітніми потребами за станом здоров’я не можуть протягом навчального дня знаходитися в класі, а також потребують спеціально обладнаного класу для проведення корекційно-розвиткових занять.

Минулого року у нашій школі було відкрито інклюзивний клас, до якого прийшли на навчання діти з особливими освітніми потребами. Цього року також відкривається інклюзивний клас.

Саме тому створення такого освітнього середовища, яке б відповідало потребам і можливостям кожної дитини є нашим пріоритетним завданням, ми зробимо ресурсну кімнату у нашій школі для дітей з особливими освітніми потребами нашого мікрорайону, щоб забезпечити отримання всіх можливих переваг від навчання спільно зі своїми однолітками за місцем проживання

Навчаючись разом, діти вчаться жити разом! Наш проект орієнтовано на дітей з особливими освітніми потребами. Щороку у школах збільшується кількість дітей, які мають складні порушення розвитку. Вони потребують особливої уваги під час уроку та в позаурочний час.
Зроби так, аби жоден із дітей не відчував себе іншим, зайвим. Допоможи дітям адаптуватися у сучасній школі, що уможливить їхню подальшу якісну освіту.

Проголосуй за проект «Разом крок за кроком»!